Kampanja “Smanji račune, upali Sunce” dobila vrijednu nagradu
Na ovogodišnjim Danima komunikacija dodijeljene su prestižne MIXX nagrade, a ona za najbolju native kampanju pripala je ekipi iz ENNA grupe
Na ovogodišnjim Danima komunikacija dodijeljene su prestižne MIXX nagrade, a ona za najbolju native kampanju pripala je ekipi iz ENNA grupe
Rovinj, 2. travnja 2022. – Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci dvanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja. Radi se o najvažnijoj nagradi za digitalne komunikacije u struci, na kojem se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati.
U društvu Hrvatskog Telekoma, Croatia Osiguranja, A1 Hrvatska i ostalih vodećih kompanija i agencija, u nikad većoj konkurenciji, nagradu za najbolju Long Form Native kampanju odnijela je Energia naturalis za kampanju “Smanji račune, upali Sunce“. Kampanja je to koju je odradio naš Odjel komunikacija i marketinga i Native Ad Studio Hanza medije, uz stručnu pomoć kolega iz ENNA Opskrbe na web portalu Jutarnjeg lista. Kampanja je nadmašila sva očekivanja, a uz više od 500.000 čitatelja članaka o solarnim elektranama i gotovo 400 prodanih elektrana, postala je najuspješnija takva kampanja u Hrvatskoj, što potvrđuje i ova vrijedna nagrada.
Iako je na ovogodišnjim Danima komunikacija bilo kišovito i tmurno, možemo ipak reći da se našoj ENNA ekipi upalilo Sunce!